بالاخره رفتم موهام رو کوتاه کردم. مامان میگه < تا حالا انقدر کوتاه نکرده بودی. نه؟> خیلی سریع مرور می‌کنم و می‌بینم ظاهرا از دبستان به بعد هیچ وقت موهام به این کوتاهی نبوده. برای من که مدت‌هاست دارم مدل موهای مختلف سرچ و ذخیره می‌کنم خیلی طبیعی شده. بارها توی خیال خودم رو با موی کوتاه تصور کردم، از این هم کوتاه‌تر. 

وقتی آرایشگر به موهام دست کشید و گفت < موهای خوبی داری>. همه‌ی حرف‌های منفی آزاردهنده‌ای که درباره‌ی موهام شنیده بودم توی سرم پیچید. غر زدنا و بد و بیراه گفتن‌هام به پرژک و گلرنگ و کارخونه شامپوسازی‌های ایرانی یادم اومد که به خاطر قیمت ارزون مجبور شدم از محصولاتشون استفاده کنم و موهام رو خشک و ضعیف کردن و این ظلمی بود که به خودم کردم. غصه‌ی گرون شدن لورال و پیگاویا برام مرور شد. بعد با خودم گفتم موهای خوبی دارم، سلامتم و مغزم گرچه گاهی شیش میزنه ولی انقدری کار می‌کنه که بشه باهاش چیزهای تازه یاد گرفت و راه‌ حل‌های جدید پیدا کرد. تازه احتمالا بتونم بیش‌تر کار کنم و بهتر پول دربیارم. این همه رو باید ببینم و قدرش رو بدونم. 

این که گفتم شامپو ایرانی‌ها موهام رو خراب کرد یه حقیقت تلخه ولی باز من عاشق شرکت‌های خوب ایرانی هستم که محصولات باکیفیت دارن. هر بار هم یه محصول تازه‌ی ایرانی پیدا می‌کنم ذوق زده میشم. مثلا ماسک موی جدیدم، بیوله که بوی بستنی یا شیر عسل میده و خیلی دوستش دارم، گرچه خیلی تاثیر مثبتی ازش ندیدم ولی هنوز مونده تا درباره‌ی اثرش نظر قطعی بدم. یا مثلا کرم پای جی، رو از واجبات خرید داروخانه‌ایم می‌دونم و مثل نرم‌کننده‌ی لطیفه که گمونم به خاطر حالت خاطره‌انگیزش هنوز گاهی استفاده می‌کنم با اینکه قدیمی هستن و فرمولشون هم گمونم سالهاست به روز نشده ولی من یه عالمه دوستشون دارم. اما از پرژک و صحت و کمی گلرنگ ( و دیگه یادم نمیاد الان... آهان! شبنم) واقعا متنفرم که هیچ تلاشی برای بالا بردن کیفیت محصولاتشون نمی‌کنن یا دست کم تا به حال موفق نبودن. بین محصولات شون هم گاهی به اتفاق محصول خوب پیدا میشه. مثلا شامپو بدن‌های کرمی میوه‌ایش خوبه، پوست رو اذیت نمی‌کنه. از بین محصولات آرایشی بهداشتی پوست و مو تولید ایران کدوما رو خیلی دوست دارید؟ بیاید معرفی کنیم به هم.

 

پ.ن: من فکر کنم از اولین طرفداری برند بیول باشم. توی کانال تلگرامشونم کلا ۵۱۸ نفر بیش‌تر نیست :) ولی من مشتاقانه منتظر محصولات جدیدشون هستم مخصوصا که دارن طراحی جلدهای متفاوت با محصولات ایرانی دیگه می‌زنن و من طرح جلد و بسته‌بندی برام خیلی مهمه.